شورولت کوروت ZR1 2025 اولین نگاه - عاشق 1000 اسب بخار، متنفر از وزن

شورولت کوروت ZR1 2025 اولین نگاه - عاشق 1000 اسب بخار، متنفر از وزن
Hester 댓글 0 조회 9
شورولت کوروت ZR1 کوپه با بسته عملکرد ZTK
شورلت تمام اطلاعات شورولت کوروت ZR1 2025 منتشر شده است. جدیدترین نسخه شورولت از خودروی اسپورت آمریکایی 1064 اسب بخار در 7000 RPM و 828 پوند فوت گشتاور در 6000 RPM تولید می کند. ردلاین حدود 8000 دور در دقیقه است، که کمی کمتر از میل لنگ V8 هواپیمای تخت است که در کوروت Z06 بود، که منطقی است زیرا در حالی که این یک میل لنگ V8 هواپیمای تخت دیگر با پتانسیل دور در دقیقه بالا است، اما مقدار زیادی نیز خواهد داشت. قدرتی که توسط دو توربو شارژر بلبرینگ هدایت می شود. شورولت احتمالاً می خواهد مراقب سرعت چرخش خود باشد.
این موتور دارای مخفف LT7 جالب برای همراهی با تمام قدرت است و به همان 8 سرعته اتوماتیک موجود در سایر کوروت ها متصل می شود. این نسخه از اتوماتیک از بالا به پایین تقویت شده است تا بیش از 1000 اسب بخار قدرت داشته باشد و تمام این قدرت از طریق چرخ های عقب منتقل می شود. علاقه مندانی که امیدوار به گزینه گیربکس دستی در کوروت ZR1 جدید هستند، ناامید خواهند شد، اما شگفت زده نخواهند شد.
موتور 5.5 لیتری V8 از توربوهای دوقلو برای فراتر رفتن از 1000 اسب بخار استفاده می کند.
شورلت تا کنون شجره ای چشمگیر داشته است، اما ما همچنین می دانیم که قطعات بیرونی فیبر کربن زیادی دارد، از جمله دیفیوزرهای پایینی جلو و عقب، ورودی های هوای جانبی و رکاب های جانبی. یک بال اصلی صندوق عقب به عنوان تجهیزات استاندارد وجود دارد، اما بسته ZTK یک بال عقب بزرگتر، یک فلپ Gurney روی کاپوت، فنرهای سفت تر و لاستیک های چسبنده را اضافه می کند. این ارتقاء باعث می شود ZR1 بتواند تا 1200 پوند نیروی رو به پایین در سرعت های بالا تولید کند. یک چیز خوب، زیرا شورلت می گوید حداکثر سرعت "بیش از 215 مایل در ساعت" است.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت های بیمه اتومبیل اکتبر 2022ByPenny GusnerEditor مقایسه نقل قول های بیمه اتومبیل آنلاین (نرخ های 2022) ByJason MetzEditor بال عقب ZR1 بخشی از بسته ZTK است که 1200 پوند قیمت دارد.
قیمت شورلت برای ZR1 هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به اینکه Z06 با قدرت 670 اسب بخار قیمتی در حدود 115000 دلار دارد، فرض اینکه قیمت کوروت ZR1 حدود 150000 دلار باشد، واقع بینانه است. این مقدار زیادی ماشین برای پول است، اگرچه آنها برای چنین پولی نمی روند. بیایید صادق باشیم، دلال ها هزینه می پردازند، و کسانی که در اولین اقدام به بلوک می پردازند، مبلغی معادل 300000 دلار برای اولین ZR1 که به لات ها وارد می شود، پرداخت می کنند. اما، از نظر تئوری، اگر واقعاً بتوانید یکی را با قیمتی در حدود 150،00 دلار بخرید، در ازای این پول، خودروی زیادی خواهد بود.
ZR1 دارای ترمزهای سرامیکی کربنی و تایرهای میشلین پایلوت اسپورت کاپ 4S است
شورولت حالا بیایید در مورد مشکلات کوروت صحبت کنیم، همان چیزی که مانع Z06 می شود. هنوز هم صندوق عقب بزرگ دو ست باشگاه گلف (...ای...) را دارد و وزن خشک آن بین 3600 تا 3700 پوند ذکر شده است. زمانی که تمام مایعات خود را دریافت کرد، باید حدود دو تن باشد. درک من این است که اگر چرخ‌های فیبر کربنی موجود را تهیه کنید، می‌توانید از نظر وزن واقعی کمتر از 4000 پوند دریافت کنید.
کوروت ZR1 دارای تریم بیرونی فیبر کربن در چندین مکان است
شورولت حتی با 1064 اسب بخار قدرت، وزن زیادی دارد. خودروهای اسپرت دو تنی به طور سنتی در بازار پرفورمنس بالا عملکرد خوبی نداشته اند. آخرین نسل آکورا NSX با کمک یک توربو V6، موتورهای الکتریکی و چهار چرخ محرک، شتاب و زمان‌های دور چشم‌گیری داشت تا وزن 3900 پوندی خود را جبران کند. با این حال هنوز برای یافتن خریداران تلاش می کرد و پس از 6 سال لغو شد. حتی بدون پیشرانه های دوگانه و چهار چرخ محرک، کوروت ZR1 احتمالاً وزن بیشتری نسبت به NSX خواهد داشت.
طراحی پنجره دوشاخه به ZR1 ظاهری نوستالژیک از یک کوروت کلاسیک می دهد
شورولت البته کوروت طرفداران بسیار بیشتر و وفادارتری نسبت به Acura NSX تا به حال دارد، بنابراین لیست انتظار و فروشندگان در طول چند سال اول تولید ZR1 بسیار زیاد خواهد بود. اما درست مانند C8 Z06 و Z06s و ZR1 از نسل قبلی کوروت ها، عرضه در نهایت تقاضا را برآورده می کند و خریدارانی که خواهان یک کوروت بیش از 1000 اسب بخار هستند، ZR1 های زیادی برای انتخاب خواهند داشت.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Karl BrauerFollowingKarl Brauer یکی از همکاران Forbes Cars and Bikes است. کارل به عنوان یک علاقه‌مند به ماشین، اشتیاق خود به حمل و نقل شخصی را با اشتیاق خود به نوشتن و تحلیل ترکیب کرده است. نتیجه یک حرفه پر ارزش به عنوان روزنامه نگار خودرو و تحلیلگر صنعت است. نقش های حرفه ای کارل شامل سردبیر Edmunds.com، مدیر ارشد بینش صنعت در Kelley Drab Word و ناشر اجرایی Autotrader و Kelley Aristocratic Bible بوده است. در سال 2020 کارل به عنوان تحلیلگر اجرایی آنها به iSeeCars.com پیوست، جایی که او مطالعات صنعتی در مورد قیمت گذاری خودرو و روند فروش را مدیریت می کند. کارل همچنین پوشش ویدئویی در مورد اتومبیل های جدید تولید می کند که در کانال یوتیوب او "کارل براور ماشین ها" نمایش داده می شود. ">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

Should you have any questions with regards to where and tips on how to work with اخبار خودرو داخلی بدون قرعه کشی, you are able to call us at our web page.
0 Comments